My complicated Life

Thursday, May 19, 2011

SPENT TIME WITH MY BOY :)

Posted by ^QiENa^ at 11:27 PM 0 comments
my boy

thnks for chocolate and teddy bear

thnks sgt2 sayang spent time dgn i hari ni..
terubat rndu i kat u..
thanks gak bg i chocolate dan teddy bear..
teddy bear cute tau tp i xbg nama lagi..hehe
kelakar kan syg kte jmpe je mesti nak gdh....huhu
i hope hubungan kte akan kekal smpi ble2..
dan i harap u jujur dan setia dgn i... :)

KeNaNGaN TaK DaPaT DiLuPaKaN :)

Posted by ^QiENa^ at 12:54 AM 0 comments

ptg td aku kuar cari kerja dgn tqa dan zue..
yang kelakarnya masing2 xpndi bawa kereta manual boleh lak dorg srh aku bawa..
haha xsngka aku boleh bawa lagi setelah sekian lama xbawa manual... :p
happy sgt dpt hangout dan ketawa sakan dgn dorg sbb dh lama xjmpe...
syg laa kat korg brdua :) :)




Wednesday, May 18, 2011

MY HeaRT WiLL Go On :)

Posted by ^QiENa^ at 1:50 PM 0 comments


romantik sgt movie ni..
agak2 ada tak lelaki mcm dlm movie ni?
teringin nak dpt bf mcm dlm movie ni...hehe

KePeNaTaN :(

Posted by ^QiENa^ at 12:08 AM 0 comments
hye blogger,
aku br selesai mengemas rumah tgh2 malam ni...
trlampau rajin plak malam ni...hehe
padahal kemas sebab ibu dh bsg2 rumah tak berkemas...
akhirnya settle..
segarnya dh mandi dan solat...
so now ! time to sleep
nyte semua :)

Tuesday, May 17, 2011

SUCK !!

Posted by ^QiENa^ at 7:34 PM 0 comments
Ptg td aku pegi hantar jubah konvo guess what ?
smpi je uitm, staff uitm kata hari ni dorg xbuka kaunter utk pemulangan jubah..
padahal semalam aku dh kol bahagian konvo tnya hari ni cuti wesak dorg brkerja ke?
pastu salah sorg staff tu kata keje smpi kul 5..
dhla dlm perjalanana ke uitm hujan lebat dan jam..
buang masa aku kejar masa sbb dh nak hmpir kul 5
smpi je kat bilik jubah dorg kata dh tutup dan mmg hari ni dorg cuti wesak..
so dorg srh aku pulang jubah esok
die ingat dkt ke shah alam dgn cheras !
mmbazir minyak kete aku je !
aku rasa nak bunuh je staff yang aku kol smlm kata hari ni boleh pulang jubah..
maafla kata2 kesat sikit hari ni..
aku mmg marah dan geram gler hari ni !
mmg esok aku akan maki hamun dorg !
hahahaha

okla chow dulu nak makan :)

Monday, May 16, 2011

MY CouSiN's BuFDaY

Posted by ^QiENa^ at 10:58 PM 0 comments
Terima kasih kepada aunty fid dan pakcu boy bawa ina skali smbut bufday dini
Happy Birthday kepada Dini Dayana..LOVE YOU DEAR :)


kek bufday..
wlupan kecik tp sedap :)

ni la bufday girl..
sweet 19th :)






MY ConVoCaTioN DaY :)

Posted by ^QiENa^ at 10:37 PM 0 comments






Hari yang sangat membahagiakan aku...
alhamdullilah brjaya menamatkan diploma selama 3tahun..
skrg aku berjuang untuk dgree in FINANCE..
Go INA ! YoU CaN Do IT :)




 

My Complicated Life Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting