My complicated Life

Tuesday, May 17, 2011

SUCK !!

Posted by ^QiENa^ at 7:34 PM
Ptg td aku pegi hantar jubah konvo guess what ?
smpi je uitm, staff uitm kata hari ni dorg xbuka kaunter utk pemulangan jubah..
padahal semalam aku dh kol bahagian konvo tnya hari ni cuti wesak dorg brkerja ke?
pastu salah sorg staff tu kata keje smpi kul 5..
dhla dlm perjalanana ke uitm hujan lebat dan jam..
buang masa aku kejar masa sbb dh nak hmpir kul 5
smpi je kat bilik jubah dorg kata dh tutup dan mmg hari ni dorg cuti wesak..
so dorg srh aku pulang jubah esok
die ingat dkt ke shah alam dgn cheras !
mmbazir minyak kete aku je !
aku rasa nak bunuh je staff yang aku kol smlm kata hari ni boleh pulang jubah..
maafla kata2 kesat sikit hari ni..
aku mmg marah dan geram gler hari ni !
mmg esok aku akan maki hamun dorg !
hahahaha

okla chow dulu nak makan :)

0 comments:

Post a Comment

 

My Complicated Life Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting