My complicated Life

Friday, October 21, 2011

1 MoRe Days To Go :)

Posted by ^QiENa^ at 5:00 PM 0 comments

i can't wait to see u tomorrow my dear....
dh lama sgt xjmpe dgn u...
rndu sgt2... :)

Thursday, October 20, 2011

NEW HANDPHONE :)

Posted by ^QiENa^ at 7:14 PM 0 comments


ni laa hp baru ku :)


yeay ! akhirnya dpt gak blackberry torch yg aku idamkan...
hehehe excited nak pakai tp xreti guna sgt...
sbr jela..
lama2 pndi laa kn... :)

Posted by ^QiENa^ at 12:55 AM 0 comments

Im sorry about never trusting u, Im sorry for always hurting ur feelings, Im sorry I cant be who u want me to be, Im sorry I cant be perfect, Im sorry Im not ur dream gurl, What Im trying to get through is that, Im sorry I cant be good enough to be with you but i really love you :)

Wednesday, October 19, 2011

HoMe SWeeT HoMe :)

Posted by ^QiENa^ at 6:27 PM 0 comments
yeay ! esok balik KL..
dh 3mggu tak balik jmpe family...
rndu sgt dgn family ku..
tp yg xsyoknya hari jumaat ibu pg kursus ke kuantan tak dapat makan masakn ibu :(
balik rumah tak dapat nak manja2 dgn ibu...
tak sabar gak nak jmpe my syg hari ahad ni
aku akan pg ke konvo my syg...
hehe happy2... :) :)
dh lama xjmpe my syg.....
rndu sgt2...

Tuesday, October 18, 2011

Perasaan Jeles Menyelubungi Diri =_="

Posted by ^QiENa^ at 11:47 AM 0 comments

emm perasaan jeles mesti semua ada pada diri sndiri kn..
lebih2 lagi ble kte terlalu sygkn seseorang tu ada je mmbuatkn kte rasa cmburu..
kadang2 cmburu laa yg blh buat pasangan brcnta ni brgaduh..
kalau jeles disebabkn org ketiga mmg patut laa kn..
emm dulu perasaan jeles aku takde laa seteruk skrg ni
haih ntahla nape skrg jadi lain maybe sbb kte terlalu sygkn org tu :)






Monday, October 17, 2011

Doing Assignment

Posted by ^QiENa^ at 8:23 PM 0 comments


ni laa keje ktaorg....hehe :P

petang td sebelum buat assignment sempat lagi aku, syafiq dgn lala brgambar dulu...
nasb baik siap on time kul 6 dh hbs....hehe

Sunday, October 16, 2011

Percubaan Memakai Selendang

Posted by ^QiENa^ at 10:58 PM 0 comments
qiena aka hana tajima... :)

percubaan memakai selendang ala2 hana tajima laa sgt....haha
bdk baru blaja nak pakai selendang lilit sini lilit sana....huhu :P
boleh laa kn tp nmpk chubby laa plak muka... :)

Gangguan Tdo

Posted by ^QiENa^ at 10:00 AM 0 comments

nak tahu malam td pukul 2pg jiran umah sebelah alarm brbunyi plak..
setengah jam gak baru alarm tu dipadamkn..
pekak ke ape cina ni !
ganggu tdo aku btul la...
pagi2 kul 7pg pn still nk brbunyi gak..
dhla malam td tak dapat tdo sgt..
tp pagi2 dh bangun... :(

 

My Complicated Life Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting